Syyskokouspäätöksiä

Jämsän Pursiseuran syyskokous pidettiin perjantaina 24.11. kello 18.00 Jämsänkoskella Kyöpelin yläsalissa. Kokous valitsi toimihenkilöt toimintavuodelle 2018.

Seuran kommodorina jatkaa seuraavan kaksivuotiskauden  Hannu Reijonen  ja varakommodorina Minna Kaukonen. Hallitukseen valittiin varsinaisiksi jäseniksi Seija Miettunen, Keijo Siitarinen, Jari Inkiläinen, Risto Pynnönen sekä Vesa Raittila. Varajäseniksi valittiin Paavo Keskinen sekä Jorma Raami. Toiminnantarkastajana jatkaKaija Tommila ja varalla Ulla Vapaa.

Liittymis- sekä jäsenmaksut pysyvät samoina kuin vuonna 2017.

Toimintasuunnitelmaa päivitettiin ja se löytyy seuran sivuilta otsikon tapahtumat alta.

Kokouksen jälkeen perehdyttiin melkoiseen parisuhdesotkuun J&J Teatterin farssin Älä pukeudu päivälliselle opastuksella. Teatterin jälkeen nautittiin seuramme jäsenen Susanna Partion emännöimänä maittavat ruuat ravintola Hilpeässä Hirvessä.